yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

18.05 OCH SITTER PÅ LÖP! SKA DUSCHA OM EN SEKUND!

Publicerad 2009-04-16 18:01:33 i Raaandom

ohh jag döööööör lite. eller ganska mycket faktist!

mest dog jag igår när jag och mickan hade fest på hennes rum...hahahah.. vi hörde låten på lissens mobil och hoppade över några hjärtslag! vi var redan halv döende efter all grädde vi sprayat i munnen på varann som galningar.
Ni vet jag var med o sprang "Rudbecksstafetten" och eftersom vi var enda tjejlaget så vann vi 100kr på stinsen.
Eftersom jag aldrig hänger där, kom jag på den galanta iden att shoppa godis och annat lyx på Vinn!
det slutade i "hej nu går vi och spyr"

men tebax till låten: vi dansade till den i portugal hahah med alla barn, fast tillslut i baren med alla!
here it comes UPP OCH DANSA


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-04-17 22:20:45

Ahhhh!! Den där ska vi köra i cafeterian under NT veckan i höst i banandräkterna! Vi mååååååste! Det kommer bli stööööööööört kuuuul! :D:D:D:D

Postat av: yolanda

Publicerad 2009-04-18 19:26:35

lääääääääättt:D!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela