yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

1 april

Publicerad 2009-04-01 21:37:28 i Raaandom

jag tkr om att min blogg är typ tråkigaste evver hahah bara mina dearest homies förstår och kan skrattar åt det tråkiga höhö :D

idag har varit en vacker dag.
vi är lediga för att det är studiedag och jag har hunnit avverka ett jobb pass. Det gick sämst, men jag har roliga kollegor...haha "kollegor" så jag eller vi hade kul...haha.

Efter att isabelle haft en lektion möttes vi upp i stan och gleeed. Vi fikade på världens dyraste cafe för att typ bevisa att vi också kunde fika där. så ovärt...haha.
Sedan åkte vi till byn märsta och började köra vår egen grej as usual. hahaahhaha det slutade med att vi satt på gården klockan åtta och kastade en fryst prinsesstårta mellan varandra, medans vi tog pauser och åt på den ....hahahahhahhaah mina fingrar dog

det var superduperbra att spend en heldag med isabelle. vi hinner aldrig det men idag körde vi hårt haha.
vi typ sitter ihop psykiskt haha. eller typ två siamesiska tvillingar som är på olika äventyr
jaja det var bara wunderbart

annars har allt annat vart super med. jag hade en jätte konstig dröm, som typ återuppstod i verkligheten....
oh´ch akiine är på popcirkus och spanar in lykke li....ohh jag ville också.....
jaja
nu ska jag gå till vardagsrummet...haha


JAG OCH ISABELLE NÄR VI VAR FJORTIZZZZZZ haha vi är ju söta

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2009-04-02 10:18:07

haha, du skrev ovärt XD din blogg e inte alls tråkig!

Postat av: ISSELE

Publicerad 2009-04-13 21:20:42

HAHA MAN MÅSTE JU PROVA SIG FRAM INNAN MAN HITTAR SITT ''RÄTTA JAG'' HAHAHAHAHAA<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela