yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

woooo

Publicerad 2008-09-29 19:37:50 i Raaandom

hej folks!
ja min helgiz va nize, det känns mobbat att repetera den så jag säger den med korta ord:
mickanwilliamisabelleseijasmansionmedmassaoldiesakiinehighschoolmusicalfolkenisthlm(idol-ola)nygitarrminskateboard

moahah om ni orkar läsa så varsegoood!

hmm i brist på att skriva någonting som gör någon nytta i världen så kan jag lägga upp lite vackra bilder, och en låt kanske!
idag var en måndag, jag vaknade upp som en zombie och var lite frånvarande ganska ofta.
haha på lunchen satt alla och pratade o jag typ försvann i min egna värld o lilla mickan typ skrek "yolanda" så jag skulle vakna. haha sen har vi kommit på att det är jättekul att klappa händerna överallt och beatboxa "pissa på katten".
Sen spelade vi upp på musiken idag..haha det var kul, vi typ dog av skratt när vi spelade fel


nice.

Kommentarer

Postat av: Mckan

Publicerad 2008-09-30 18:44:34

Naww...söt bild på dej och simon !!! haha det ser ut som han tar dej på privat mark !!!

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-09-30 23:33:30

OO..kolla vart han tittar oxå !!!



Hahhahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela