yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

i linneas rum!

Publicerad 2008-09-04 14:49:00 i Raaandom

Hej alla ungdomar!!
Nu sitter jag här på Linneas rum på löp, haah hon dammsugar i bakgrunden och runt mig hihih. Jag är typ distraherad haha.
Men iaf, jag ska tella er om igår som var en väldigt rolig dag!
Först kom Julia hit :DD med sin bräda så övade vi på ollies lite i korridoren, det var kul XD Vi hade marcus musik i bakgrunden (backstreetboys hah - mitt val) Och så hörde jag låten jag letat efter forever av Akon som jag hörde när jag var i gymmet i Rwanda med alla männen! Det var fantastiskt...haha
Men iaf, löpare har ju lite hidden talanger, som att rickards pappa typ är longboardare och är värsta coolingen eller nåt! men iaf,
vi blev utshasade av tränarna och åkte runt lite i häggvik istället, Wieee, det var jättekul och så hade vi en lång matpaus och njöt av livet :)
btw, jag RAMLADE utanför McDonalds haha, mitt första fall! plötlsigt bara låg jag på marken och jullan & lelle sprang emot mig och såg rädda ut haha
Sedan blev klockan sex och vi var tvungna att säga farväl till jullan (hihi smeknamn) och ha levnadslära.
Haha det var ganska kul, vi hade speeddating och man dog typ av skratt vid varje person!
HAAH linnea råkade suga upp sin eyeliner nyss, jag citerar henne denna sekund "men jag behöver ju den...jag är varm" hahah hon ser jätterolig ut!
"fortsätt karin fortsätt leta" säger hon nu ahahah, karin tar över eyeliner jakten i dammsugarpåsen.

Jaja ni undrar väl varför jag inte tränar, joooooför jag är sjuuk. eller halvt.
haha nu börjar linnea moppa golvet, hon ser ännu roligare ut haha

okej sen så luktade jag som en man igår när jag åkte hem på tåget, hmm mindre kul. killparfym inte i mitt hjärta!
seeeeeen idag så har jag gått i skolan, och nu har jag egentligen träning men jag o lelle är sjuka så..ja ni fattar

och snart fyller jag år!!! so excited :D

här kommer låten jag hörde i rwanda!! tänk er höra den om och om i ett litet gym i en timme haha, med killar som sjunger med varje gång XD nostalgiiiiiiiiiiiiiiiiii ibland glömmer jag bort att jag nyss varit i afrika



let them keep on calling,,

farväl!
eran eviga ungdom yolanda

Kommentarer

Postat av: Lillis

Publicerad 2008-09-05 10:28:36

hahahaha

Postat av: Jullan

Publicerad 2008-09-05 19:47:48

HIihi japp vi hade kulkulkul! :D <3

Postat av: jullan

Publicerad 2008-09-05 19:48:41

HIiihi japp, vi hade kulkulkul! :D <3

Postat av: jullan

Publicerad 2008-09-07 23:17:02

så kul att jag tydligen råkade skriva två likadana inlägg haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela