yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

yoyolanda

Publicerad 2008-09-07 22:09:15 i Raaandom

Hej alla barn!
Här sitter jag och äter nyttig chokladkaka, vaaa hysterin sprider sig kan det vara möjligt????
yes, with akiine baking it can.
Men iaf, jag gjorde nyss klart min psykologi läxa, niceee, och mamma som är socialpedagog tyckte den var bra - yiho :D
Idag har jag hängt med Emma!
Vi skulle plugga..hehe somvanligt blev det bara "plugga" hihi. Men det var kul så äscheliäsch!
Jag hurtig som jag är skejtade faktist ända till hennes boning yeah yeah, det var skönt och rulla ner för backarna hem sen :D

I helgen har jag även varit funktionär igen,Stockholm Halv Mraton, hoppas jag fastnade på bild!
Även om vädret var jobbig (regnade konstant) så var det konstigt nog ganska kul. Alex var där och även Frida så vi hangade och de små eller okej 93 turebergarna bjöd på skratt. Hahah väldigt roliga barn.
Så det var kul faktist. Sen hyrde jag och Isabelle "Ping Pong Kingen" och kollade på den med Akkow.
Alltså den var jättekonstig. Den hade fått 10000 bra recensioner men...aa.. den hade några roliga repliker.
"Tickande bomb" och när han åt hela tiden...XD

Och sedan en chockerande nyhet! När jag kom hem idag berättade Akiine om den med en attack!
Jag tänker icke avslöja till det är dags....hahah......liiid i eran nyfikenhet!

bye!

Kommentarer

Postat av: jullan

Publicerad 2008-09-07 23:15:18

hihi bra att du övar bräda! :D vi kommer bli grymma hela bunten på att rulla fram i staden! ^^

Postat av: matte

Publicerad 2008-09-12 19:13:27

Jag såg också nyligen på den filmen. Trodde den skulle vara en riktig skrattfilm..men ack så fel jag hade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela