yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

Utkast: hahah jag ...

Publicerad 2008-09-13 13:47:27 i Raaandom

hahah jag sitter och skrattar ihjäl mig!
Jag och Emma sitter och har världens roligaste msn konversation! ahahahahahahah

hehe det blev typ värre, men men hon skrev en massa knäppa saker sen...
och jag ler fortfarande....det var kul!:D


Okej, jag har typ haft bästa dagarna: jag hade ju mitt livs skratt i onsdags med barnen Mickan & Lelle, och akkows weirda nyheter, och USA grejjer och sånt.

Sen igår så kom jag trea på 1500m på skol-sm :D woho brons!

så ovänta:Dt!!! Jag blev helt chockerad..och ba. va? Och jag fick stå på pallen och allt, och för första gången vara med på sånt där systemkamera foto med 1:an, 2:an och 3:an. Det har jag alltid velat vara med på!!!!!!

Och Emma (löpare) kom på andra plats så vi var två löpet barn på pallen och Johanna och Fanny kom också fett bra! woho löpet äger! Och ett-killarna kom alla fyra in på de första platserna, en hel pall med löpet XD

Och idag, typ om en timme, ska jag till Sollentuna vallen igen, och kolla på när andra springer och träffa folk jag inte sett på länge, det här är typ årets händelse för runners. haha
Sen ska jag på middag på löp, med typ 135 andra friidrottare eller vad det var och direkt efter det ska jag på Isabelles parteeey, men inte så länge för jag ska tävla i 800m 10.40 på söndag!
Och Sofia hade också 18-årsfest idag men det blev lite busy hihi.
Sen imorgon fyller jag år! wihooooooooo
jag ska ha ett mini kalas på löp med typ some peeps, vi blir väl 10-15pers eller något.
Det är inget partey utan typ en gettogether med roliga personer!
Vi ska återuppleva barndomen och leka lekar och kolla på "Yolanda" filmen :D
yes, yes, snart borde jag duscha och dra mig till vallen!

och grattis världens bästa isabelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela