yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

sunshine fires..nanaaaaaaaaaaaaa

Publicerad 2008-09-22 19:23:44 i Raaandom

oj oj är detta sant, bloggar yolanda verkligen igen så foort?
japppppp.
haha jag bad nyss isabelle ringa upp mig sen (andra gången jag gör det inom kort tid) för att jag måste fixa lite grejs på datan innan akkow kmr hem och tar över.

Jazå, idag har varit en väldigt trevlig dag fylld av många skratt (men vilken dag har inte det? moahaha), inte för att jag gjort så mycket förutom att gå i skolan och träna styrka med löpet,duscha och sen äta för att vara exakt.

Måndagar är inte dagarna jag hinner mycket på precis. Och jag känner att matteboken i min ryggsäck kallar onda ting, t.ex "plugga mig". Jobbigt. Jag måste nog ta itu med den seeeeeeen, betoning på sen. 
Btw min mattelärare blev avskedad så vi ska få en ny.

Hmmmmmmmmmmmmmm vad mer ska man skriva. Det finns mycket onödigt som jag kan nämna, och sånt jag vill nämna med inte borde. Så det finns inte så mycket kvar att säga.

Imorn ska vi iaf till Karlberg med löpet och springa i hinderbanorna - det kan vara spännande att veta.. eller inte.

Nu ger jag upp, sorry för årets tråkigaste inlägg,

juste! idag sa jag förlåt för att jag skrattade haha. DEt finns alltid en första gång för allt!

oh en låt kan liva upp allt!
här komemr den jag är besatt av för tillfället:  jaglyssnar på den heeela tiden o sjunger i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela