yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

nästan en bed day - badeverythinday

Publicerad 2008-09-18 22:21:48 i Raaandom

hej laddies,
jag är trött och jag har varit det i en vecka nu, dags att bli pigg kanske? och mitt vänstra ögonlock lider av någonting..haha...den är typ stor.

idag var en lärorik dag för jag skulle på idrott i usa möte, och jag tog med mig mina två små vänner mickan o lelle.
Jag tror vi aldrig varit så tysta tillsammans som då,och  jaa vi fick lite inspiration av den vilde amerikanen (coachen), han var väldigt peppig faktist.

sedan var jag på dåligt humör som har legat i dvala hela dagen och kom fram tillslut.,...haha.....så jag tar min bräda (en av mina tre stycken- haha slå den du lelle! haha skojjajjj) och går ut och åker själv. HAAH mobbad. nej men jag kände för att rulla lite, och så var jag arg o så gick jag ut själv. Försökte hoppa lite ollies och i mitt raseri så har jag nu hål i mina skor som julia :D woho! haha
det betyder att jag gör rätt, eller???
sedan när jag kom hem, gick jag ut och sprang min distans som var på dagens schema. Sedan var klockish klockan nu.

igår var en vacker dag med. jag lelle o jullan tog våra brädor och åkte i stan, det var kul!
Vi åkte i poooler också hihi och sen kom små laddies och tipsade oss i åkstil och mobbade våra truckar!
vi hade supertrevligt iallafal!:D
sedan var det dags att åka på psykologiföreläsning, så jag möter emma på tåget och åker dit!
hmm vi satt där från 7 till 9, oh superkul verkligen.
jag fick typ ha världens krig mot sömnen när vi satt där och lyssnade.

imorgon blir en annan dag, innehållande begravning och rull med isabelle.
ja.

i helgen ska jag vara funktionär IGEN.

hej då1

Kommentarer

Postat av: Lelle

Publicerad 2008-09-19 18:11:36

cooooling som rullar fram själv:D

Postat av: jull

Publicerad 2008-09-21 12:09:45

japp, då äru på god väg om du har hål i skoooorna! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela