yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

metro kändis

Publicerad 2008-09-01 20:40:07 i Raaandom

hejj hejj!
idag var jag med i metro - yeah fettnice. Fast bilden är typ mini hah, jag skulle nog inte känna igen mig själv om inte så många sagt det! Det var faktist ganska många som märkte mig, för det var mina kompisars-kompisar som hade sett bilden typ..haha.
Idag är det den 1 September och starten på årets bästa månad! Yeah! Alla fyller år då, vi är jättemånga på rad som fyller år och jaa...i like it!

Och igår när jag åkte hem från funktionärsjobbet så såg jag att jag fått ett röstmeddelande som var någon dag gammal.
Jag kan säga att jag froze när jag hörde vem&vad det var, och sedan smälte jag...ihhh. haha.
Bästa röstmeddelandet ever! HAHA

I helgen lekte jag och Akiine också med pappas kompis barn, som var på besök! Hihi de var 3 och 8 och pratade bara franska, men jag o akkoww klarade det galant! Den lilla pojken (3år) såg ut som 50 Cent och var jätterolig...haha.

Imorgon har jag sovmorgon, say hallelulja! och bara en lektion om vi räknar bort löp, yiho :D

och och och både victor (my brotha) och sofia fyller år idag! GRATTIS :D
snart äre min tuuuur yeah!

nu ska jag snar öva på mitt gitarrspel som gick bajs idag på musiken,
alltså hur kan alla killar vara naturbegåvningar, och läraren gav mig medlidna blickar när jag inte klarat att plocka och hoppa på konstiga sätt över stråkarna. eller strängarna menar jag,
men men,
practice makes perfect,
jag ska blow them away på onsdag!
cyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mvh kändisyolanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela