yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hjulattack!!!!

Publicerad 2008-09-21 22:40:56 i Raaandom

heejjjjjj, jag har precis tänkt på mina nyinköpta hjul så då får jag glädjeattacker!!
de är så vackraaaaaa och gula och så fina!!
Äntligen drog jag isabelle&akkow in till stan och hämtade mina beställda(sen ååår tillbaka ..nästan) hjul!
Oh det var trevligt!
Jag fick en chock när jag såg dem, och likaså isabelle som insläntrade två minuter senare (eftersom butiken höll på att stängas när vi kom, sprang jag och akkow i förväg XD)
Dom rullar som gudar och min bräda har genomskinlig griptape med bilder under som jag lagt där! Akkowwws ide , dannkkkkke :D

Jag vill ta med mig brädan överallt och bara rulla igenom hav och åkrar..haha

Hmmm idag var jag funkis på edsbackamarknad i sextimmar- yiho sa göran.
Jaaaaaaaa, jag hade väl mina stunder av skratt. Haha när en fullis kom in och ba: en sån där ostis..hahahah jag höll på att dö av skratt. FÖr den andra funkisen (en mamma) typ ignorerade hans fullishet medans jag doooog. HAHA
ni fattar inte, jag förstår XD

btw, jag måste säga några ord om mina distanser jag springer. haha. Alltså idag när jag sprang min timmes distans tänkte jag på vad jag egentligen gjorde. Alltså jag springer igenom människors trädgårdar och igenom buskar för att jag inte orkar springa runt. Om ni skulle följa med på en tur skulle ni ....skratta.

Och idag försökte jag ta en genväg till edsbergsparken..hm hur gick det?
Jag blev fast i en skog, och så kom ett rådjur JAG TRODDE DEN SKULLE ATTACKERA MIG, ett rådjur i sollentuna lixom?
och jag blev vild och sprang iväg och tacka min hjärna för att jag hittade ett hål i staketet som omrin´gade skogen.

Jag har sett en väldigt rolig film i helgen..haha "bratz the movie" hahahahahahaahhahahaahhaahahahahaha
den var bra

På tal om annat så var Elinas begravning väldigt fin. Barnkören höll på att bryta mitt hjärta.

<3

Kommentarer

Postat av: jull

Publicerad 2008-09-25 21:54:38

hahaha... springer man en timmes distans spelar det ingen roll om man genar, man ska ju fortfarande springa i en timme hihihi xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela