yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hej jag har skrivit en bok till er

Publicerad 2008-09-16 20:49:47 i Raaandom

Hej barn!
Jag skulle berätta om vad jag haft för mig i helgen, och nu kommer det!
Det börjar med att det var SKOL-SM och jag sprang i fredags och kom 3:a wihoooo! (1500m)
På lördagen åkte jag dit och kollade på när alla sprang och jag och Lelle hängde med bästis Simon!
Åh det var så kul för vi träffas typ aaaldrig. Men nu ska vi åka och hälsa på honom har vi bestämt! :D
Ja, så vi hängde och skrattade varje sekund, men iaf.
Klockan fem vare dags för middag på löp med 4 andra fig (friidrottsgymnasium) så vi placerades ut i olika bord och hade lite aktiviteter..jaja det var väl okej kul. Men jag var stressad, för isabelle hade ju sin lilla fest,
som jag ändå misslyckades att gå på. Bajs på det.
Men ändå!
Då var det söndag och min födelsedag! Väckt av hela familjen (jag = chockad för pappa var vaken) i trespråkig sång och sedan begav jag mig till Vallen och sprang 800m! woho jag kom 2:a! :D Chocktillstånd.
Åkte hem fort (!!!) och sedan tillbaka för att hinna vara med Simon innan han åkte hem..sorgligtfarväl.
Sedan hängde jag med löparna och vi hejade och hejade, och vi vann stafetten!!!!
Jag och mickan hade våra moments...haha.
Sedan var det dags för mitt lilla "hej världens oplanerade grej" kalas.
Jag och lelle snodde cyklar till maxi och hade tuuur för vi mötte maddock och dubbelv där så de kunde hjälpa oss bära grejor (goooodis) och avslöja en tårta hihi!
Sedan var det partey..haah eller inte, det var att leka.
Så jag och mina fellow friends lekte helahavetstormar, mördarleken och brobrobreja...hahaah det var jättekul!
SEdan ååt vi och kollade på film. Filmen "Yolanda" som är dödligt rolig1!!:D
Och jag har kommit på att alla mina vänner är knäppa (positiiiivt:D) including me!
Jaaa, nu har jag skrivit värsta texten men avslutar med att säga att min b-day och helgen var väääldigt kul :D

Hmm idag och igår, jag har inget minne av vad som hänt.
Eller jooo jag har en ny bräda för jag och min nya vän Samme (haha påhittade smeknamn) bytte brädor och sen försökte han lära mig hoppa (han är en av många som inte lyckats lära hopplösa yolanda haha "hopplösa" med två betydelser)
fast vi har ett problem..kullagrena och hjulen....jaja

juste mitt krull är back!
nu ska jag och akiine cykla till coop och köpa bomull och herbal essances! woho ...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela