yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

haha läs

Publicerad 2008-09-09 22:34:53 i Raaandom

hejsaaan svejsan!
jag ska alldeles snart stänga av datorn och fortsätta min resa till badrummet..haha men först ska jag berätta!
idag:
- tappade jag min första fläta! den bara plopp föll av, men grejjen är att den INTE gled av utan mitt egna hår bröts....cry me a riiiver.
- har jag sprungit hejsanhoppsan
- haft pianolektion
- försökt plugga
- ringt emma & isabelle
- ätit en rolig lunch i skolan (haha as usual)
- tagit roliga kort med roliga barn
- skrivit med patrick:
p: haru tankar mobilen nu?
y: neeej fast du kan skicka sms ändå ,fast jag kmr inte kunna svara XD
p:hahaha men då äre ju onödigt yolanda :P haha
y:ahah neeej för du kanske har något intressant att berätta! XD
p: ahaha eller så vill ja höra hur du mår :P
y:haha men jag mår alltid bra XD haha
p: men de vet inte jag de just drf jag vill höra då o då haha

igår:
- spelade jag CS för fösta gången! det var inte ens kul! jag blev dödad hela tiden, och tillslut körde jag mot en kille som bytte namn till "yolanda was here" och sen efter 1 år märkte jag att han stog bakom mig o såg vart jag sprang o då kunde döda mig. haha idag såg jag han i matsalen..akward..haha eller inte..kul ju!
sen gjorde jag en massa annat, men vem minns det lixom :D

jag gör inte det just denna sekund i stress för att mamma vill kolla nån bank grejj,
hon ska råna en bank :O haha eller inte

bye and farewell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela