yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

:)

Publicerad 2008-09-28 23:05:06 i Raaandom

hej!!
jag ska snart sleepa så jag ska bara lägga upp en låt som jag lyssnat mycket på i helgen,
nivet ibland när man tolkar låtar på sitt egna sätt så att det låter som om den handlar om sig själv,
japp med denna låten gjorde jag det!

för jag tänkte på en grej...och det passade in, men aja im over it och låten är fortfarande bra :
höj volymen och njuut av lykke li nu :D
 


en liten update om helgens spännande händelser sker imorn, fast då kanske jag hinner berätta om det för er live, aja
farväl! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela