yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

yolanda- världens hopp!

Publicerad 2008-11-04 20:17:54 i Raaandom

hej knasbollar!

IDAG har jag fnissat i hjärnan lite på keyboardgrejjen (det betyder alltså att jag gick ändå mickan :O haha)
och köttat i Sätra med en massa hurtiga ungdomar.

min kropp är död och det skulle varit mer än najs om lelle&mickan sovit över idag, men mitt hem är ju så gigantiskt att vi verkligen inte skulle stört mamma & convict keeper pappa som ska jobba somvanligt imorn NOT HÖHÖ.
så det gick inte, men men.

IDAG är det ju val (i USA) och jag och akiine ska vakna typ vid 5??eller nåt och kolla vem som vinner moahaha!
ihhh det kmr bli kul fast jag vet inte om jag kmr orka....jag är halvt taggad på det.
FÖR jag måste plugga som en festis imorn och på torsdag: läsa ut en bok och skriva ett stort arbete (MITT PSYKOLOGI BETYG HÄNGER PÅ DEEEET) och plugga matte,
om jag inte tar imorgons sovmorgon så kommer jag vara trööööööööööööttt och då kommer jag bajsa på plugget och göra något annat istället.
hmmm. men jag o akiine har alltid kul på konstiga grejjer vi gör på natten hahahaa......ah livet är hårt...höhö not.

men vi hejar på OBAMA! yeaaah och vi laddar upp med våra knasiga obama/mcain och duuuude skämt
hahah. de är superroliga men ni skulle aldrig fatta!!!!eller skratta för den delen....

imorn = z-dag. imorn = plugga, wetwest med "tjejjerna", och hänga med "tjejjerna" hihih :D, plugga, jag vill även fika men vad säger min plånis till det?? jooooo för studiebidraget har kommit ....yiha! haha

MEN JAG SKA BLI SPARSAM! ska skriva det på lappar och klistra upp dem överallt!

japp japp , nu ska mamma skypea och jag ska försöka läsa ut boken som jag hoppas hoppas hoppas jag läst ut till imorn! då blir livet ett snäpp lättare...haha


cya :D

juste jag ska blii coool och vara en ideel arbetare....vet ni vad det betyder?
liid om ni inte vet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela