yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

wazzupppppie! här kommer en liten bok!

Publicerad 2008-11-09 22:24:14 i Raaandom

hej alla nyfina!
ännnu en helg har irrat förbi, och här var det jag tänkte dela med mig idag:

akiine och jag sitter och kollar på EMA i torsdags på kvällen:
yolanda: (jag säger någonting)
akiine: frågar du eller säger du?
yolanda: jag säger
....
yolanda: vad sa jag för någonting?
hahahahahahahahaha!! det var kul!

sen har jag också varit supercool idag! först skulle jag till isabelle i sin lilla "lya" som hon bor ensam i en månad nu,
men eftersom jag tränade i typ 5 år så skulle jag inte hinna,
akiine frågar mig om jag vill följa med henne och mona och kolla på isaac när han ska dansa,
men coolingen yolly själv säger nej, och istället åker jag med mamma och pappa
till väsby c. där pappa skulle shoppa skjortor o slipsar
försäljare i dressman: är det en present (som han ska slå in) eller inte?
pappa: det är en present till mig själv!
försäljare: (silence)
yolanda i bakgrunden: hahahahahahaha!!!
som pappa säger "sometimes it's supposed to be boring" när jag säger att jag har tråkigt, och därför föjde jag med till väsby och el jijantT (som pappa säger) ,
och sen när mamma valde skjortor så sa hon hela tiden att pappa skulle köpa den "bruna" fast den var svart haha,
och pappa och jag började skämta om att mamma bara ser brunt.
yolanda: hahahah that's why she married you, because you're brown! hahahahahah

well, det skulle vart kul med akko o company, men ibland måste man offra sig för laget hiho! 8)

jjajajajaja och vet ni mitt psykologi arbete blev 10 sidor !!?!!!! VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?
hehe jag heter overworking yollypolly!

jajajaajj nyyss kollade jag på jekkyll and hyde på ettan o de va läskigt!
FAREWELLLLLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela