yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

LYSSNA PÅ MIN LÅT FAST NI KOMMER INTE SÄKERT

Publicerad 2008-11-10 20:44:20 i Raaandom

hej jag heter yolanda och jag är supercoooool 8)

aja sitter o är konstig på msn!
senaste nytt:
emma berättar att hon såg killen vi tyckte var snyggast evvvvvvvvvvvver på ekilla! ahhh fetdt nice juuu... vi brukade döö för han i korridoren...haha ! det var tider...........ahaahahah XD
lelle är allmänt knäpp, och jag försöker berätta hemlisar medans tilda kommer och stör....haha skojja jag älskar er båda...haha not hahaha skojaja XD
alla mina andra konversationer är som ni vet döda, när man slutar svara...hahaha tragiskt!
men julia o jag hann prata om på torsdag :D innan vi dog..haha :)
ohh nu plingar "rut" haha,

nu gjorde jag en rolig sak! haha

aja jag tänkte typ gå o sticka en sak, en sak runt halsen som mickan gjort hihi :D

och  idag har jag varit jätte glad, jag brukar vara glad men inte såhär superglad :D
men jag tror att det är för att 10 sidor arbete psykologi försvann !!!!!

woho, yeah yeah

på styrkan sa
smeds: vem gör en sån här låt????
till typ en känd technoig låt..hahah det var kul tyckte jag, för han var irriterad på den


pussss not!

hahaha en låt också...' OH JAG HAR GILLAT DEN LÄNGE NU LYSSNA


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-10 21:52:30

jaaaaaaa africa låten :D



ett hemligt fan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela