yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

LYCKA , HAHAHAAHHAHA

Publicerad 2008-11-02 19:57:50 i Raaandom

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh KEANE VAR AWESOME! :D

jag hoppade runt där i min egna lilla värld, och jag har kommit fram till att KEANE inte har världens bästa låtar, men det gör de bästa konserterna.


antingen är det dom på scenen som rockar loss bästtttt, eller så är det för att deras musik passar så bra in ..till allt:D


om det inte är drag i en publik - skapar jag en egen,


åh tom chaplin marry me haahhaahahahahha

INGEN KOLLAR PÅ LÅTAR JAG LÄGGER UPP, MEN BANNE MIG DEN HÄR ÄGER


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela