yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

jag har blivit författare

Publicerad 2008-11-11 21:23:57 i Raaandom

wazzuppiiieee!

öhöhöhöhöhhhöhö idag gick jag intep å pianot o alltså inte keyboardcoolingbandet heller hhaahha
jag var för första gången på typ.....år, hemma klockan 4 på en skoldag,
hjaaalp no kiddin asså.

aaa jag bestämde mig för att ta itu med matte imitthjärtanot, o skulle lyssna på lite nice musik.
det började med superbra keane, men sen då,
hahahaha jag lyssnade på greenday o mindes gamla dar (haha!), sedan försökte jag lyssna på nåt gangstah album men jag orkade inte. så jag tänkte "hmmm ska jag ta o lära mig lite bob marley" fast jag orkade inte efter 2 låtar.
då satte jag på lykke li - åh bra val! men då orkade jag inte plugga mer

jajaajajaj, mamma var lite skojjig idag när pappa kom in i vardagsrummet o bytte kanal, och hamna på ettan
pappa: what is this?
mamma : tredje avenyn
yolanda och akiine skrattar i hjärnorna!!!!!

och jag har lärt mig vart jag fått min överdrivenhet ifrån....hahaha ni fattar inte...men typ när jag säger
"aaa men han och jag är bästisar", eller "vi är ovänner",eller "aaaa men han är kär i oss"
HAHAHAAHAHHAHA iaf,från pappa iaf!
pappa snackar så: han typ "aaahhhh tell them to get a life" o massa grejjer.
vi säger att någon står still i 5 min och pappa ba typ att de likagärna kan öppna en parkering där....hahaah
det är superkul om ni förstår..:D

o sen försökte han förklara hur jag kunde ha hans buss reflexer (reflexer formade som bussar) utan att vara mobbad...hahahah

aja kul att mamma o pappa är underhållarna på jorden hahahahah!

nej men mina roliga kompanjoner är skojjiga med! varför annars ler jag nästan konstant???
typ när jag var arg, hahah jag ba till typ sofia "jag är arg" och sen log jag..öhöh

japp japp nu ska jag typ kolla på nåt program på teve....hahaah.
en bild på fiiiina flikkkkor _ 91

Kommentarer

Postat av: läliii

Publicerad 2008-11-12 00:20:52

hahahahahahahha fyfan va lyckat inlägg yolanda. jag älsakr dina föräldrars humor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela