yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

jag förtjänar bättre....moahahhhhahhhahah , akiine style 8)

Publicerad 2008-11-05 20:44:31 i Raaandom

yes!! OBAMA VANN :D!!!
jag och akiine vred oss upp ur sängarna för att se det live!
sen gick vi och la oss igen haha.





cool kille!

och han har bra budskap och grejjer!

woho 8) (jag gillar den här ---> 8) gubben)

nu är den roliga delen av min z-dag över...nu börjat plugget!
ahhh jag vet inte hur jag ska börja mitt arbete.....:S

cya

Kommentarer

Postat av: AKIINE

Publicerad 2008-11-06 19:11:32

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OBAMA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

EN HISTORISK DAG!!!!!! ^^ snyft

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela