yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hejsan svejjjjsan

Publicerad 2008-11-20 21:48:09 i Raaandom

hej galna penisonärer!!
jag har inte skrivit här på en vecka tydligen, wowowowow.
hmm, jag kan börja med att säga att igår hade akiine spelning på Café String - fedt nice :D
Vi var ett ganska stort gäng som åkte dit så jag ska inte rabbla namn men det var mysigt iaf  hoho.
Först spelade akiine, och det var vackert och bra som vanligt ;D
Sedan spelade en man som hette gustav (ventureswe på myspace) och han var jätte bra!
han fångade oss (iaf mig och linnea) till en annan värld och nu älskar vi honom haha.

www.myspace.com/akiinemusic - akiineas myspace
www.myspace.com/ventureswe - gustavs myspace

idag var typ "roliga dagen" i skolan eller nåt, för elevrådet gav godis och ett band spelade på scenen!
och jaa dagen var väldigt rolig idag 8)

hihi jag mickan o lelle hade prutt kalas

nu ska jag fortsätta kolla på medium, byee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela