yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hejhopp

Publicerad 2008-11-24 17:51:35 i Raaandom

hey folks!
jaa, jag har kommit över min lilla middleage breakdown jag hade i lördags...haha
Den dagen blev iaf super nice!
Det började med att typ jag emma, matte, maddock, johan och william åkte till winterjam på stadion!
På centralen tog vi med oss Tilda och hennes kusin Jenny tror jag hon hette!
Sedan gick vi runt där på stadion och mötte upp Pacman & Axel!
Ni skulle sett alla snygga jackor alla hade där! jag dog! jag vill ha en skidjacka som är typ lila!
Jaaa, vi gled runt, tog gratis grejjer, och sen kollade vi på typ motorcross tror jag det heter! ahh jag blev helt fascinerad, ska lätt gå och kolla på en sån tävling igen!
Aja, vid åtta skulle iaf akiine ha spelning på medis bibliotek, så jag pacman och william drog dit!
Ahhh det var jätte kul! De enda i publiken var vi, Mona, en bibliotikarie och typ en man som somnade plus nån random!
hahahaahhhahahah. men det var bra för vigjorde oss hemma där och akiine spelade i 1,5tim!


ahh hnu måste jag äta, mickan ropar på mig!

(jag är på löp och vi (ja lelle mickan) ska äta mat innan "mentala guiden"

aja lördagen var en toppendaaag! och idag har vart en galen dag,hahahahah. jag dööör!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela