yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hej jag är nöjd :D

Publicerad 2008-11-27 21:01:05 i Raaandom

hej mina små silkisar!
idag är jag nöjd (som daniel brukar säga). jag tänkte säga "var nöjd", men jag är fortfarande nöjD.
Min nöjdhet började efter vi sprungit testerna idag - som är när alla löpare springer 1km ett antal gånger.
Innan testerna var jag jätte nervös = jätte konstigt! jag är typ anti-nervösarN på tester & träningar, men iaf
det gick jättebra! jag är nöjd:D

så kände jag och lelle sån där konstig gladhet som man kan få efter att man tränat och det var nice! jag blev hurtiga yolanda och började göra övningar i gymmet jag inte ens behöver göra ...haha.
Sedan skulle jag åka hem, men nu har jag kommit in i en period som gör att jag har svårt att lämna löp! det är så kul och hänga med folken!
som igår när levnadsläran blev inställd, så typ blev jag lelle o mickan galna och hade typ fest i marcus rum....hahaahha det var jäääättekul!! vi typ breakade down som vilda apor och började svettas,(prutta HAHAHAHAHAHAHAAHAH) osv höhö! så jag som skulle åka hem o plugga fastnade där....fööör länge.

juste innan jag åkte till löp så pluggade jag matte efter skolan (prov idag, gick...eheheheh inte super) och fastnade i gympasalen med fanny + company och kollade på fotbollsturneringen, men jag minns typ inte vilka som vann....haha

aja mitt nuvarande problem är att jag saknar böcker till 4 av 5 kurser....kuuul. för jag hittar inte min franska bok och om jag ska köpa den kostar det 300.. tänker jag banne mig inte göra

ajjjja, nu ska jag kolla på medium med familjen hahaha

idag åkte också linnea hem = supertråkigt :( !! vem ska jag filosofera med nu? hihih :)

IMORN:
är det NT showww, yeaah hoppas den rockar fett!  ....hahahahaha. nej men hoppas den är bra!

jag och några_flickor_91 är besatta av en snubbe....lyssna och bli fångade i hans härlighet!
VENTURE


<3333 hohoh

Kommentarer

Postat av: läli

Publicerad 2008-11-27 21:29:52

vilket underbart inlägg tihihihihi

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-11-29 22:44:15

Jag med <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela