yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hej galna pannkakor

Publicerad 2008-11-30 20:15:13 i Raaandom

hej små godisar!
hmm nu är det dags igen att berätta vad min helg var gjord av, hmm vi tar det kort:
fredag:akkos kompis terése sov över och det var kul hihi :D vi kollade på en läskig film eller läskig och läskig, men den var creepy och terese reaktioner var roliga hoho XD
lördag: åkte med mamma till väsby c och köpte lite grejjer (tre plagg plus (gula)strumpor för under 300spänn!!:O), wie sen fikade vi som hon lovat :D sedan åt jag blodpudding(andra gången i mitt liv som jag ätit det hemma), sedan kom pacman och william over och vi poppade galna popcorn o drack julmust(invigning!!förmig), och helgens andra film var i snurrning. haha bästa var när sofia dooog när roddie(hoho) ramlade ner för 1000backar.
söndag: vaknade och började tänka på det traditionella söndagspasset (den jag är alltid är otaggad på) Men jag drog mig ut och sprang vilt, sedan åkte jag till stan med isabelle och inhandlade ett större örhänge till mitt lilla töjningsöra.
Och nu vill jag bli demonstrant! jag såg en massa demonstranter och nu är jag officiellt inspirerad.

sedan kom jag hem, pratade med emma i ett år på telphonie, och snart ska isabelle ringa.
hon har en plan tror jag. yiha den är efterlängtad.

annars har jag skrivit boklånga mess till fanny sisådär hela tiden hoho, hon är den enda som får 4st i en lixom XD och jag har pengar på mobilen = inte bra. har redan börjat slösa booooort mkt

ahh juste i fredags vare ju nt-show. och den var bra!:D hihi rolig

hmm vad mer kan jag bidra till världen. inte nåt nu. jag har börjat tappa det här "nu ska jag berätta om mitt liv på bloggen" öhöh men jag vet att jag har en sann prenumerant, linnea :D hihi hon gillar mina inlägg, så jag dedikerar detta till dig! 8)

och mitt nya örhänge är för stort och sticker så patetiskt ut.....hahah men linneas öra ser ju ut som om det blivit bistucket tydligen så vi kan vara freaks tillsammans hahaha

ähhhhhhhh, nu har pappa slutat ha buffé med telefonen (ringa runt till hela afrika), dags att ringa issssssssssss. bye

gillar denna låt hot chip "over and over"

Kommentarer

Postat av: lillis

Publicerad 2008-11-30 21:21:07

HAHAHAHAH jag skrattar högt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela