yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JAG FICK MVG I PSYKOLOGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2008-11-14 18:10:43 i Raaandom

hej knäppisar!
ahh måste börja med att säga att mina ögon svider...och sen så dunkar mitt öra ont. hej töjning och hej...trött kanske?
aja,
det första som ska skrivas om är fotbollsturneringen! hur kul som helst:D först var jag i en bad mood för att två var sjuka och sånt, men emma (löpare) ställder upp för laget, och sedan fick vi även till en kvinna som heter laura,
aja det var jättekul och jag mindes hur mycket jag älskar fotboll!!
haha jag var målis när vi förlorade med 14-0 men ändå XD
så igår kom jag på att att jag skulle starta ett korpen lag... fett niiice hihi!!

ahh nu ringer det....
hej då!!

hej igen!
det var izzzzabelle men hon skulle ringa later!
men iaf, wooh vi är typ ett lag nu i mitt startade korpen lag! fett fett fett :D
sedan i onsdags hade vi vår traditionella mcdonalds middag med mmm&lllll och sedan levnadslära!
igååår, juste då skulle jag va med linnea & julia men julia är sjuk så det gick inte :( men vi kmr ju zez på onsdag ändåååå (fast hon vet inte det än) och på torsdag fin fint!
och idag efter skolan drog jag och emma (icke löpare) in till väsby för emma skulle do some shopping,
och nu sitter jag här och somnar på stolen! men jag ska hålla mig vaken!

jag har också ett dilemma..ska jag springa tö milen imorn (kmr jag orka?) eller inte?
tänkte om jag skulle gå på typ foto mässan, ni vet förra helgen var jag på hälso mässan, så jag har blivit lite mässig höhö:P
och en till sak...fanny är i berlin och lever livet med sina vänner. ah superkul!

aja nu kmr en liten låt...hmm undrar vad det blir...
THE KOOOOOOOOOOOOOOKS
jag gillar texten, början mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela