yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

ge mig en till hjärna

Publicerad 2008-11-22 13:54:56 i Raaandom

ahhh min hjärna är overloaded!
det är jobbigt. jag orkar inte tänka och fundera, och verkligen inte analysera...det där rimmade!

jag har tänkt på en sak och jag har kommit på att jag blir vääldigt irriterad när folk tror att jag inte kan vara seriös.
Och alla som kännner mig (på riktigt, ha ni känner inte mig om ni tror att jag inte kan va serri) VET såklart att jag är seriös, och är det ofta också!
 
jag och linnea brukar snacka deep, och jag frågade om jag hade för höga krav på mina kompisar och såntt...
men vi ´kom väl fram till att jag inte har det, så banne mig jag är inte kritikarN
jag skulle behöva ett deeptalk nu!

jaja ni fatta väl inget, men det gjorde jag,

nu ska jag duscha och clear my mind på något sätt,
sedan ska jag åka till winterjam med två m och ett e och sedan åka med fler människor på akiines spelning!
hon har en till på medis bibliotek (hohoh XD) och denna gång kommer andra i publiken också , jag väntar med spänning :D

jag är typ nära en hjärnexplosion men också inte. allt löser sig, det gör det alltid på något sätt.

hmm, peace out

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2008-11-25 18:28:40

haha, de här låter ju bra XD men du ja tycker att vi ska ha ett deeptalk nån gång i framtiden för de verkar som att vi båda behöver de ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela