yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

snart

Publicerad 2008-03-22 20:07:10 i Raaandom

Nu är jag lite förberedd inför Portugal för idag var jag + family i Farsta Centrum för att köpa linnen o sånt.
För vi var hemma hos vår moster idag plus igår och hon bor där, eller i Trångsund men det ligger typ en sekund därifrån.
Innan vi åkte till Seija (moster) i fredags så började jag och Alex på bastumasters nya hitlåt och hängde i Kista haha XD
Och tomorrow, som är dagen innan Portugal så ska jag och Isabellebellebelle åka till stan och köpa en bikini till moi, hon kom hem från Texas idag :D

Nu är jag inne på msn och chattar med Sandra :D Hon flyttade till Chile i somras :( och det är alltid lika kul att fill her in med all the info haha XD


cyaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela