yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

"outside of my bubble" - late night

Publicerad 2008-03-07 11:15:37 i Raaandom

Hej! länge sen!
Nu får det jag gjort de senaste dagarna förbli ett mysterium, för jag känner att det är onödigt att skriva det.
Men, sen har jag ju dom som säger: skriv så vi vet vad som händer. Så jag tar det kort: vila 3 dagar (yippiee!), stan med backman och köpte gitarrsträng för 15 kr billigare (för att akiine tydligen är stammis där, dom trodde jag var hon), Turebergstjejträff, Vevax filmgala i skolan med backman&pb, panic at the disco med emma, häng med issa, sett Juno med Akiine, JSM i friidrott i Eskilstuna som var jättekul!! :DD Jag bodde hos Linnea och var funktionär med henne på dagarna och stalkade och sedan sprang jag själv och kom sexa i 1500m! :D
Nu har jag lite hjärnsläpp så jag kmr inte på något mer.

Men idag hade vi wet-west träning, som är när man springer i vatten, så nu är jag på löp här och anna sitter bredvid mig och vi lyssnar på Bubbles - haha. Just nu "It's Christmas time" xD.
Och jag har blivit klar med alla intervjuver  - HALLELULJA. Det var typ jobbigt i slutet. 

Och veckans irritation är när folk man halvkänner inte kan bara kolla på en i korridoren och säga hej, utan gör hela grejjen AKWARD och låtsas inte se eller sneglar fem gånger i sekunden. Säg bara hej liksom.

image130
jag och linnea :DDD! saknar dig! 
image131
jag och sanna i vår slutspurt! XD

bye bye!!! Glöm inte att lyssna på Akiines nya låt som är i förra inlägget!


 

Kommentarer

Postat av: läällläääeeeuh

Publicerad 2008-03-09 16:50:23

oh bilden!
saknar dig me 8(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela