yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

nervös inför matten!!

Publicerad 2008-03-19 18:22:55 i Raaandom

heej hopp! jag heter yolanda och är superstressad.
om fyra minuter ska jag springa in på tåget o ta mig till häggvik där jag springer mot löp o ska vara på en kostföreläsning. och grejjen är att jag kom nyss från löp. och nu ska jag back, och jag pluggade matte i mitten i typ en kvart och jag fattade inget på slutet....så då får man dåligt matte självfötroende ..haha

så imorn är det nog första matte provet jag steppar in på där jag absolutely inte har någon aning om hur det kmr gå. jag är rädd för jag förstår ingenting.,,,,hjaalp

aja wish me luck!!

 2 minuter kvar till tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela