yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

lysssssna på youtube låteeen

Publicerad 2008-03-13 18:56:46 i Raaandom

jag sitter här och tänker no u didn't. en ond filur som börjar på m och slutar på evil la upp bilden som jag alltid tänkt no no no till.
haahahahahaha.
och eftersom den ändå är out så tänkte jag dela med mig den här, för den är ganska rolig. haha
image133
men annars så ville jag skriva ett rolig skämt som det var tänkt från början:
Alla barnen dansade på partyt utom Filippa
för hon ville strippa.

HAHAHAAHAHAH




åh jag längtar till BSB konserten!!!!! ni som inte gillar dem missar somethin säger jag bara XD

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-03-14 20:54:34

Hahaha!! Yolanda, den där bilden på dig var flumig men den bilden du la upp (som hämd) var ännu flummigare!! ;D Men hämden är ljuv och den SKA vara värre ;P

Postat av: Cissi

Publicerad 2008-03-23 17:28:09

Är de igång igen? Eller fortfarande kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela