yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

kulkulkul

Publicerad 2008-03-18 21:22:42 i Raaandom

kul att jag idag fick reda på att vi har matteprov på torsdag.



(nu till nåt helt annat)

o sen så är jag e fettttttttttttirriterad eller avundsjuk?ärjagärjagärjag?
haha
ja lite kanske, fast jag vill inte vara det så nu ska jag sluta vara det,

BAJBAJ,

men the good thing är att jag inte hade piano idag, och the bad thing är att jag ska argumentera imorn på svenskan, good thing är att det inte är 2 kostföreläsningar på en dag imorn, bad thing...matteprov på torsdag.
När matteprovet är över är jag mig själv igen ..... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela