yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

je suis un féte

Publicerad 2008-03-12 20:34:16 i Raaandom

Idag var det premiär för "Rudbecksstafetten" som Ida, Sara, Iversen och Jossan har som projektarbete.
Haha, det var jättekul och mitt lag hette blondinerna och bestod av mig, Anna, Emma och Petra.
Vi tävlade mot Syltburkarna(?) Johanna, Sanna, Erik & Tomas, och DAMP: David, Adam, Micke och Putte,
alla vann sin klass XD Herrar, damer och mixlag ;)
Jag sprang då sista sträckan och rusade in mot min fanclub, och den enda publiken som bestod av Maddock, Pacman och Johan. Haha im glad u came :)
Sen sprang jag micke anna och emma in i rudbeck (omagaaad folk såg oss! höhö) o drömde om en inomhusstafett inne på rudbeck. Awesome.
Sen drog jag hem och dränkte mig i plugg, läsa 36 sidor i en bok på engelska, skriva en argumenterande text till engelskan, öva franska glosor och plugga matte (jag ligger efter as usual!!!)
Fast först hann vi ta lite foton på löp och fjortis posade glatt för kameran då richard steg in. haha pinsamt.
image132

emma, jag & anna :D höhö

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2008-03-13 12:17:17

kallar du de en fjortispose?? XD you were awsome!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-03-13 17:12:58

haahha va kul det var när richard steg in ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela