yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

inför Portugal

Publicerad 2008-03-21 11:16:15 i Raaandom

Hellöw! Wei det är påsklov, och jag har kommit på att jag har minst besökare i världen på denna blogg moahaah.
Men jag fortsätter skriva ändå.

Men iallafall snart åker jag till Portugal på träningsläger. Jag har aldrig varit på något innan som typ alla på löp har varit, så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig och sånt. För att vara lite mobbad så måste jag säga att jag aldrig varit hemifrån en vecka förut , mitt rekord ligger på fem dagar, och att vara i ett annat land också känns lite weird och lite scary faktist. Fast jag vet att när jag väl är där kommer jag inte vilja åka hem,  haha.
Jag kom på att jag visst varit utomlands själv, när jag åkte med vänortskampen till Norge och Finland xD

Jaja, och tänk jag ska till Portugal, jag har aldrig varit där :D
Jag har åkt  till Afrika (uganda, tanzania, rwanda och kenya) och Finland förut, och en gång åkte jag och pappa till Kreta med charter, och för första gången kände vi ingen  i landet vi besökte och tog det baaaara lungt och hängde(som man aldrig gör i Afrika eller Finland haha),
men nu ska jag ännu en gång till ett land där man bara tar det lungt (eller okej tränar 1-2 pass per dag då) och har en riktig semester!!!

Okej jag vet inte om det där var så kul att läsa, men eftersom bloggen har brist  på läsare kanske ingen genomlider detta ändå haha
HEJ DÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela