yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

good night

Publicerad 2008-03-16 21:45:55 i Raaandom

http://www.sr.se/webbradio/?type=db&Id=978741&BroadcastDate=&IsBlock=0
dagens citat:
akiine (var irriterad på mig) : yolanda om du var med i bibeln skulle du va en sån där ond som de piskade
yolanda: okej....hahah

weekendresume:
Haang med issa, hon åkte till Texas igår, kollat på "farväl bafana"
lyssna på den där länken där uppe med akiiiiiiine,
gått på en dansuppvisning i uppl.väsby där öronproppar behövdes o saknades(!!)
gått på en spelning i kista med j, s, e, m, a, j & c tyyyp, där dom där banden jag intervjuade spelade.

Jag kom fram till att vissa/några/wannabe?/inte ens indie:S?  indie barnisar röker (föööööööööör) mkt och hela tiden (ew) och att jag var smart som hade öronproppar.
Sen så ska jag och Akiine som "Bastumaster & dulledänne" ha spelning där (som kommer bli roligt gånger 100) när jag kommer hem från Portugal, nu är det SPIKAT!! XD

Sedan idag så åkte jag och Alexandra till stan och maxxxade (mitt nya år sen idag) runt i affärerna,
roligt roligt :D, och på fredag ska hon beatboxa på Bastumaste&Dulledännes senaste hit låt!

Nu ska jag sova för jag lyckades vakna åtta idag !!! kill me now!! och sedan sprang jag min 60min distans och powerwalk över hela Stockholm som är elikamed TRÖTT.

puuuuuuuuuuuuuusssss (ahaahhaahhah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela