yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

yolanda i rwanda (rim)

Publicerad 2008-07-07 21:26:44 i Raaandom

hej hej halla!
halsningar fran mig  i landet Rwanda! yay vi har 2timmars internet per dag, och vi ha haft det i en vecka nu, fast tiden racker inte till! men eftersom vi har en superseg matservering pa hotellets resturang sa utnyttjar vi tiden att sitta vid datan! okej, vad har hant? svar mycket!
ehh jag har fatt karleksbrev fran en snubbe i mbarara och om gud fragade honom om en sak han ville ha sa skulle han svara mig, haha jag citerar alltsa snubben sjalv. Vi har nu traffat manga ur slakten, speciellt ma twin brother alltsa Alfred (min farbror)och Tony, farmor, tina och massa. Vi har varit pa brollop och fatt vanner som vi kommunicerat med utan nagot gemensamt sprak. Imorgon aker vi till gisenyi med farmor for att gora...inte vet jag.Jag har tranat ca 4 ggr pa hela resan och kanner mig rutten. Men ash, igar lyckades jag fa springa pa Rwandas nationalstadium som ingen for gora, men jag ar ju bast! 
Jag och akiine fortsatter krossas i samma sang, och vaknar pa natten, och pa sondagar av valdigt hog musik, hmm tank er en rock konsert, under erat hus, och jaa det ar en kyrka. Den haller pa mellan 7 och 13 och de sjugner och skriker hallelulja, hahaaahhaha
Vi aker matatos som ar minibussar som tar dig fran tex sollentuna och helenelund for 4 kr, eller marsta till sthlm for kanske 7? haha billigt!
igar at jag macaroni vandoise ahhh jag door! supergott och paminner mig om hemma mat...haha
nu sager jag farval och halsar till alla peeeps!

haha idag rorde ett barn mig for ungefar for att jag ar vit, hahah det kicklades pa benet jag dog,
normala saker som hander varje dag har ar att barn skriker mzungo eller skakar ens hand och allla glor och man ar superkandis! love it haha

jag har aldrig traffat folk som glor som jag! men jag har hittat dem!! hah jag brukar vara den enda som vander mig om och glor vidare, men nu gor de samma sak! YES mina soulmates ar hittade!!!

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-07-07 22:02:24

ååå..yolanda sommarlägret in my hart..

Det var as kul och du missade en hel del...Fan att du inte var där, det var skit kul :D



Jag måste komma till dig ju

Miss you <3<3

Postat av: pacman

Publicerad 2008-07-08 01:37:58

haha, de ska va du och ingen annan som lyckas springa på en förbjuden arena XD börjar fattar mer och mer hur mycket ja saknar dej och galna snack alltså!

haha, bruden, äntligen folk som glor på dej mer än du glor på dom XD ;)

i miss and love u to much to express in words, hare bäst love från hela teknik!! ;) XD

Postat av: linnea

Publicerad 2008-07-08 08:48:15

ahhh yolanda! vilket äventyr du är på 8)

men du, Julia och jag bestämde att vi skulle vara första helgen i augusti, kan du då? :D vi måste ju prataaa (om the camp osv)



hare bääst!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela