yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

akiine 20 ååååååår

Publicerad 2008-07-27 16:12:02 i Raaandom

GRATTIS I EFTERSKOTT TILL AKIINE! haha igår fyllde den lilla kvinnan 20 år! Haha tänk 20, det låter så gigantiskt, men den har fått en ny mening. För när Akiine blev 20 år så blev 20 år Akiines år.
För när man är 20 så ska man vara vuxen och stor och allt sånt där, det känns som om man ska vara "mogen" och nästan tråkig. haha. Men så är det icke. För Akiine är 20 och det känns som hon är min tvilling ahha.
Äsch man blir vuxen när man är 40 istället!

Vi väckte henne på morgonen med presenter och sånt, sedan började kvinnan baka och på kvällen arrivade vi hos min moster Seija för att ha middag och sånt. Ha! Vi började med middagen vid elva och efterätten var väl klar vid tolv, alltså vi skulle väl ha ätit vid sex eller nåt. Men vi är ju familjen som var så sena så vi missade en båt till Finland, och så sena vid incheckning att bagaget inte följde med till Afrika en gång.

Emma tellar mig att hon fått sitt vykort! Yeah jag skrev dem på flygplatsen innan vi åkte hem!
Så nu har alla alltså fått dem !
Hm juste det var Anna som blev min vän att följa med mig och köpa presenter till akkoww men vi dog av värmen så det blev en kort visit. Alltså det är crazy varmt i detta land!

Jaja, this was just an update! Nu väntar jag på efterätt a la Akiine!

and no i aint home jag är fortf i trånka city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela