yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

kommer inte på någon rubrik

Publicerad 2008-07-24 22:05:50 i Raaandom

Hej mina glada vänner!
Alltså nu har jag tävlat två dagar idag, och det har gjort mig trött. Jag sitter här och svettas haha (jag har dushat).
Och det har gått bajs, eller alltså nästan eller jo. Alltså det har kännts jobbig och konstigt. Igår sa pappa att det såg ut som jag sov under loppet, men richard sa ju att man får "betala" om man inte tränat på 4 veckor. Japp det kan jag säga!
Men men, jag ger upp med att deppa haha och nu ska jag träna som en crazy lad och försöka vara i någorlunda form inför SM, yeah! Min kondis är ju någonstans och väntar.

Jaja, roligheter har också inträffat under de senaste dagarna. Föressten vet ni hur sent jag tävlade igår, 20.40 oftast brukar man ligga och dö på golvet hemma då efter ett lopp haha (eller inte).
Men iaf, jag besökte Mikaela Kärlin på löp! Det var trevligt och jag förstår inte hur hon inte kan känna sig som en gud där hon bodde nu några dagar på löp med alla löpar stjärnor! Alltså jag skulle försöka gifta mig med dem och förfölja dem till deras land och träna med dem!!haha. Dom frågade om vi ville lyfta vikter med dem, och hon säger nej. Vilken kvinna alltså. haha XD
Och Julia träffade jag igår :D, och lite löpare igår&idag och t.ex Fanny och Emma var ju där också!
Jaa "alla var där", nästan.
Och så har jag hört mycket om de nya löp ettorna, spännandeeee!

Och på lördag fyller Akiine år så jag ska på jakt efter presenter & evenemang imorn!!! Sen ska jag till Trånka City för att förbereda för akkos b-day! Det kanske inte är bra att skriva vad jag ska göra om en mad man vill stalka upp mig...hah 

Och tydligen är Isabelle i Turkiet. Hon ringde och sa "jag är i Turkiet". Alex&Johanna är båda i Sälen. Och Emma är på landet (den stummpelumpan snackade jag med idag).

och vi ska tydligen till Finland veckan innan skolan börjar.

okej nu ska jag kolla på mitt lopp på webb teve och visa pappa den! farväääl

juse jag o pacman kom aldrig in på dngalan :( men men vi hade kul ändå hah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela