yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JUSTE JAG ÄR KÄR I EN KÄNDIS SKA VISA BILD SEN

Publicerad 2008-07-29 12:23:23 i Raaandom

yooo my peeeps!
alltså igår var fedt nice! haha jag träffade Isabelle (det förklarar allt?) som jag inte sett på typ 5 veckor!
Vi har en massa planer som vi ska göra och det började igår! Alltså jag vill berätta vad jag beställde från en affär men jag tänker inte, för jag ska lägga upp en bild sen på den vackra synen! Alltså det kommer bli bäst!(och jag kommer bli fattig)
Det kommer kännas som att åka på glas (hint hint hint)
Sen tränade jag igår också och vapendragaren följde med, och ännu en gång träffade jag Christos på tåget (tågvännn)
och det var najsnajsnajs. Jag är glad!

Inom en snar framtid (mindre än en timme) ska jag träffa Emma!
Henne har jag inte heller träffat på 5 veckor, och hon fick ledigt på jobbet för att shoppa (med moi!!) moahah!

Jag och Akiine hade filmmarathon nån dag sen! Det var också kul! Det var kul att äta frukost mitt i natten för att hålla oss pigga!

Och jag är fattig och det är inte kuuuuuuuuuul! För vi har planerat att Lelle&Julia ska komma hit och jag behöver pengar för att fikafikafika och sånt! Sen skulle jag och Akiine på bio, och på dinosaurie bio! Men jag har inga pengar!
jag behöver ett jobb, men jag har inget för vi åker till finland då jag skulle jobba egentligen (tror jag).
jag vill gråta (not) och jag har ingen mobil för vi gav bort den (vi är snälla) så ingen kan ringa men det är ganska skönt, jag känner mig FRI haha ring hem till mig om ni vågar

nu måste jag duscha tåget går snart!! och äta!!!

FARVÄL

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2008-07-30 00:10:20

missär kvinna! himla miss! och vi har fortfarande inte sett "i am legend" XD SKAFFA MOBIL!<3

Postat av: yolanda

Publicerad 2008-07-31 11:48:38

min "nya" mobil anländer idag wiho haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela