yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

jag kommer snart bli en arbetare!!!

Publicerad 2008-07-31 11:46:48 i Raaandom

Bonjour alla människor!
Jag måste börja berätta att igår när jag och Issa hängde så visade hon mig en film hon gjort som avslutningspresent til mig förra året efter nian. Vi skulle ju börja på olika skolor efter sommaren, och det var ganska devastating!
Vet ni vad jag gav henne? En ask med jätttemånga lappar där det stod om minnen vi gjort, puhh vet ni hur många lappar jag satt och skrev asså, och jag kom på fler saker hela tiden. MEN IALLAFALL vi kollade på filmen igår, och asså den var rörande haha. Jag blev värsta "touched" och började gråta HAHA. Den var jätte sorglig, för att den var så...jag vet inte
men jag saknar the old days lite nu.

Moving on, dagen innan det var jag och Emma i stan och jag fick fota med hennes systemkamera, kolla :D

visst är bilden snygg! Jag har lust och ba: hej h&m vill ni köpa den här bilden för jätte mycket pengar?

Japp, nu väntar jag på att Akiine ska duscha klart så vi kan åka till stan. För jag ska hämta min nya mobil, haha hur man nu definerar "nya". Den kostar 300 och har ingen kamera, det förklarar hur den ser ut.
Mamma sa att jag fick välja om jag tar hennes mobil eller den nya. Men mammas är min gamla, ni förstår vi gav bort mammas mobil och så tog hon min. Men jag tror jag tar den från stenåldern för den är iaf freshhhh.
Look at the good side u knoooooow.

Sen ska jag hem igen, äta, åka och träna med richard, sanna och johanna. Äntligen får jag träffa Johanna eftersom vi båda har missed calls efter varandra.
Akiine ska på uppdrag tror jag, spännnnnnande!

JUSTE JAG HAR SÖKT JOBB PÅ MCDONALDS! HJAAALP! JAG KOMMER TAPPA KÖTTBITARNA PÅ GOLVET, OCH DÖ AV STRESS, MEN JAG KOMMER BLI NÅGORLUNDA RIIIIIIK.

snart ska ni få se det som gjorde mig fattig, inom en snar framtid.
min och isabelles nya comeback från förra året....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela