yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hemma igen!

Publicerad 2008-07-22 12:26:21 i Raaandom

im hooome!
Jag längtar tillbaka jätte jätte mycket, ni skulle sett mig och akiine på flygplatsen hem, crybabies med världens publik.
Man får inte bara uppmärksamhet för att man gråter, men om man också är vit, ja vi kunde lika gärna lekt stripperella och sprungit runt nakna! hahah
Ja som ni förstår var det sorgligast ever. Men life goes on haha, det är nice att vara hemma. Rent kranvatten, inga myggnät eller myggkräm!, sova i en egen säng utan akko, och att kunna äta sallad. Alltså jag gillar inte sallad, men när man inte kan äta det i Afrika för att de är sköljda med deras kranvatten så blir det heaven on earth när man får äta det igen.
Fast nu får ni inte tro att Afrika är en öken utan saker. Alltså Kigali såg ut som Sverige, förutom brown people och mer befolkat, matatos (minibussar) och boda-bodas (motorcykel taxi). Men man hälsar på alla och det är fina färger där, haha jag kan inte förklara men ja. Och så är alla släktingar där. Och Angel! Vi bodde hos hennes familj sista veckan (hon är sjutton), och det var kul! Vi lekte med hennes småsyskon, träffade hennes kompisar, och var på äventyr!
Och det var kul attt hänga med alla, och jag saknar dom så att jag dör! Haha jag har haft mina gråtstunder här hemma med, fast jag har alltid dem när jag kommer hem från Afrika. Det går över. Fast om tre år kommer dem igen, haha.

Min frilla har också förändrats, ni lär märka när vi ses! Hah, juste jag fick fler stalkers på vägen hem, men det får ni höra om när jag har mina predikan stunder, när jag babblar för mycket alltså.

Ja, jag kom hem i förrigår, då var jag exhausted. Igår städade vi hela huset, och jag och akiine drog en sväng till stan för att bara påminnas hur det såg ut där, haha jag kände mig värsta connected med alla brown people ..haha XD

Men nu ska jag dusha och åka till stan med Pacman! Det ska bli kul :D Vi ska försöka smyga oss in på DN-galan (jag lyckades förra året, fast med biljett :s) och jaa det är min smarta ide! Jag försöker intala mig att hon tycker det är kul att kolla på friidrott fast det är jag som tvingar henne! Men man träffar alltid folk där så jag ska göra det roligt för henne! :)

och imorn ska jag tävla på dn galan youth! aaa jag är räddd, jag hoppas jag är bra. aja vi zez!

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2008-07-22 21:03:38

YOOLANDAAAA.....JAG SKA KASTA BAJS PÅ DEJ NÄR JAG SER DEJ !!



Jag har suttit i över 2 timmar för att försöka få kontakt med dej, men icke sa nice !!



Ingen yolanda, jag som tänkte att vi skulle leka eftersom jag är i sollentuna på löp !!!!!



BAAAJSA PÅ DEEEEEEEJ !!!

Postat av: ısabelle

Publicerad 2008-07-23 13:30:56

jag ar ju ınte hemma men du Vı ses samma dag som ja kmr hem!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela