yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

yolandiish

Publicerad 2008-01-18 21:16:26 i Raaandom

Hej hopp! Idag var det öppet hus löpargymnasiet eller vad det ska kallas.
Först var det ett möte där föräldrarna och tränarna babblade på och sedan var det middag,  jaa helt okej trevligt.
Haha mamma och pappa var lite roliga, för mamma överröste Sanna med beröm haha "det är du som är så snabb" :) , då vet ni vad jag berättar för dem ;P Sedan när jag pratade lite om alla och berätta små grejjer om oss som går där så hamnade vi på Mary och om det där med att alla skulle gå på hennes kinesiska lektion, och pappa ba: "hon var som en liten fjäril" :),  haha det tyckte jag var gulligt sagt! 

Imorgon är det dåra öppet husRudbeck som gäller - ni är alla välkommna ;) Efteråt ska jag väl hitta på något kul, nu närmast ska jag typ antingen kolla på filmen mum&dad hyrde eller hängish med akiine!

Oh, btw, jag älskar att gå på löp, igår fick vi semlor, idag fick vi en kanelbulle & en semla! ÄLSKA!

god natt ;)    haha

image119 naw cutie linnea!

Kommentarer

Postat av: lellsss

Publicerad 2008-01-20 17:58:03

hihi trevligt avslut på bloggen 8)

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-01-20 23:35:59

Jag ogillar att få beröm , blir så generad ; )
Jaa vi går ju på löp för bullarnas skull.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela