yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

WEDNESDAY- the day of weddings!

Publicerad 2008-01-23 18:46:02 i Raaandom

yöw!
Idag har jag hängt på löp, och vi hann med ganska mkt, bla att ta sönder min säng.
Föressten det är hemligt.
Och ja. Jag vill skriva saker men jag vet att detta inte är rätt plats för det, eftersom alla kan läsa det.
Men ååh. Jag tar och ringer Emma, och akiine och jag får prata över våran te drickning på kvällen.
Vi har börjat med det, för vi insåg att vi behöver prata ut oss om så mycket, och speciellt jag behövde det.
Fast nu vet jag varför mitt humör var extra upp och ner hahahah, det kan ni gissa ni med.

LYSTRING! Jag har jäääätte ont i mitt knä. På övre knäskålen och jag vet inte vad det är.
Smärtan känns som:.... tänk er att ni får en kniv  huggen i knät och sedan drar man ut den, fast det inte finns något sår där. Så känns det, men smärtan kommer och går. Det känns som en ond inflammation.
Aja jag lider iallafall.

Nu ska jag bege mig iväg från datorn. Kanske plugga, kemi prov väntar på måndag kapitel 1-5.
 i die. haha.

cyyyaaaa, wouldn't wanna be ya,

eller jo eller nää, vi amputerar bort benet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela