yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

pacman & yolanda på rymmen

Publicerad 2008-01-25 12:51:07 i Raaandom

hej!
Nu sitter jag här med pacman (som vanligt XD) i ett litet datarum på skolan, vi är helt ensamma - weeey!
Och det är jobbigt för vi är på flykt från några personer, vi sprang tom i korridoren :O
Tro inte att det är er jag springer ifrån,  asså ni som läser, för dessa personer läser inte min blogg...
Aja men det var lite kul att springa, och vi fick kontakt med några elare så ;) ahhahaha

Och vi har kommit på att det är ett litet krig mellan ett löparna och ett teknikerna, och att det är jag och pacman som håller ihop sidorna haha.

Dagens händelser:
- jag skrek när nån släckte lampan i matsalen
- jag skrek i aulan och jag fick prata i en mikrofon i aulan (ååh cooolt)

Btw, tills på måndag har jag 5 kapitel kemi prov, samhälls förhör och en sida franska glosor! Kill me now !
(inte bokstavligt) Och jag ska tävla båda dagarna i helgen XD löparheeelg ;)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-01-25 20:28:22

Wohoo!! Lyckos dig som har en massa plugg!! (or noooot) Jag har också en del plugg = boooring :) Tur att man ska tävla lite så man får springa av sig lite pluggagretioner ;)
Lycka till i helgen!! :D:D

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-25 21:23:38

lycka til ylanda:D det kommer att gå jätte bra...hahaha det var så kul att du fck prata i mokrofonen idag:P
haahha...

Postat av: pacman

Publicerad 2008-01-28 12:45:12

HA HA, du e skönaste männsikan, ja svär, fett kul de va, skrattar forfarande efter de där i matsalen XD fjortispussss på dej bebis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela