yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

nytt år, ny blogg, nytt jag.haha inte riktigt

Publicerad 2008-01-16 17:31:54 i Raaandom

Nämen ojdaah, jag bytte layout ;P Den har nämligen Tilda gjort åt mig, fast det var egentligen till min gamla blogg, eller jag menar min hemliga blogg som jag brukade skriva i. Jag slutade bara plötsligt, för jag orkade eller hann aldrig blogga. Föressten om ni vill besöka min "hemliga blogg" : www.judiladi.blogg.se
Men nu tog jag den designen till den här bloggen, som jag faktiskt bloggar i, inte så ofta men ändå!

Ja, veckan har varit stressig som vanligt. Typ träna träna piano sa någon plugga? telefonmarathon osv.
Och idag var jag lyckligt lottad som var tvungen att gå på Kemi föredrag i aulan på resurstiden. Och sedan heeem, och plugga till matteprovet som är imorn! Och nu är jag på en liten break från pluggandet.
Idag ska alla löpgirlsettor på bio - wiho - jag ville följa med men tiden räcker inte till för jag då skulle vara tvungen att pluggis - åka dit - se filmen - häanga - åka hem och vips är klockan för mycket .
Jag har stressat everyday och idag tänkte jag att det inte skulle hända, men nästa gång tjejer :D!

Idag sprang jag och Anna på morgonen (wääy första "morgonpasset" - klockan nio), så jag är lite trött nu och det har hängt med hela dagen. Men det var kul ^^
Jag skulle kunna skriva på hela dagen om allt och inget, men jag känner att inlägget måste förbli kort så att ni orkar läsa det ! Så med en låt jag ska söka upp om en sekund för er, säger jag adios, och vi ses väl imorgon! ;)


Det är Ashlee Simpsons nya låt - producerad av Timberland som betyder hit. Och den ÄR jätte bra ;D    LYSSNA  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela