yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

mitt nyår från 21.00 - 08.45 - bajs på SL trafiken

Publicerad 2008-01-01 20:10:40 i Raaandom

Weei nu är det 2008! Dags att skriva om igår eller jag menar idag då, haha. En väldigt konstig kväll/morgon.

Det börjar med att vi åker till Söder till min mammas kusin där folk väntar.

21-23.50 Hänger vi där och gör jag vet inte vad.
23.50- 01.00 Går vi runt i stan, skriker lite "Gott nytt år" och går till värsta trängselstället och tappar bort varandra och jag såg inte ens många raketer.
01.00-02.00 Vi kopplar kameran till tvn så att man ser allt som filmas, och det underhåller jag mig med iallafall.
Haha. Det var ganska kul, jag och Akiine plus en massa fulla människor.
02.00- typ 02.40 Hely försöker koppla in tvn till ett annat rum där vi ska kolla på gamla filmer eftersom alla röker i andra rummet!!!!!!!(ilskaaa).
I tio minuter kollar jag på det som hon kämpat med att koppla in.
02.40-Sedan börjar jag bli rastlös. Jag vill hem, har tråkigt, Akiine sover.
Plus rummet är iskaaaallt. Så jag försöker sova och somnar i 10 min.
Någon gång slår klockan 04.00. Då säger jag till mamma att jag vill hem, och hon ba det går inga tåg.
Jag får typ raseriutbrott inuti mig och Akiine sover fortfarande.
Jag vet inte vad jag gjort tills klockan slår 05.00.
Medans har de i andra rummet världens party, asså orka crazy gamlingar (oops my parents).
Jag säger igen till mamma att nu går tågen, men neeej, det gör dom inte. Dom går klockan sex enligt alla.
Akiine är vaken. Vi ligger i rummet "inlindande i mattor och kuddar " jag citerar Fia.
Jag citerar Akiine "det är som om någon försöker terrorisera oss", det var kallt som i ett kylskåp.
Fia kommer in i rummet och märker att fönstret är öppet.
06.00 Jaaaaa, tågen går! Men vi missa första.
06.14 Tåget mot Märsta inställt. Vi åker tunnelbana till Centralen.
06.50 Tåget mot Märsta inställt. Men dom ska gå från Karlberg.
 - 07.30 Vi åker till St.Eriksplan och går till Karlberg.
En kille på droger samlar ihop alla på stationen och alla börjar prata. Det var ganska kul haha.
Sedan följer en annan kille med oss när vi bestämmer oss för att åka till Kista, ta bussen till Sollentuna och ta tåget därifrån.  När vi skiljs någonstans på vägen (han skulle till Jakobsberg) säger han "ha ett bra liv", haha klockren.
08.13 Jaaaaa! Tåget är försenat som skulle gå fem över så vi hinner med det!!

08.45 Hemma igen. (skulle varit hemma jaa, fleeeera timmar sen)

09.00 ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Vaknar igen 15.40


Det där var mitt nyår. Nu har jag miljarder anledningar varför jag inte följer med nästa år.
Fast det var kul ändå. Jag och Akiine fick hysteriska skrattattacker hela tiden när vi tänkte på vad vi gjorde.
Och vi såg en massa cute boys, eller iallafall jag. Fast alla rökte :S uusch.

Aja, nu är jag supertrött.  Och nu ska jag planera inför resten av dagarna som är kvar på detta lov! wiho jag ska utnyttja dom !

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-01-04 17:26:34

Såg du ngn extra cute boy?? :) (Du vet vem jag menar ;))^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela