yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

lördaag

Publicerad 2008-01-19 23:16:29 i Raaandom

Sätt på den här när ni läser : en bra ' techno' låt som jag annars icke gillar.


Shooooooooooo!

Idag var det som sagt öppet hus på rudbeck, och det var faktist lite kul tycker jag.
Jag träffade folk jag inte sett på evigheter, och jag glömde tillochmed bort att jag kände dom (för några sekunder) haha XD Det var allmänt kul :)
I slutet av dagen gick det lite segt när jag och Fanny (plus pacman) stod i löparmontern, för ingen kom fram och pratade med oss. Och när det kom någon så var jag tvungen att släppa "bomben" : "neej, asså man kan inte söka till nästa år, det hände i november" så folk gick deppiga därifrån.
Fast jag och paccish var smarta och snodde en skål från ett bord, och gick runt och tog godis från alla andra och fyllde den. Eller okej, med fyra godisar. Sedan kom det ett gäng killar som aldrig ville dra, och sedan två lite stalkiga personer. En sa till Fanny att hon var vacker ;P

Sedan åkte jag och pacman in till stan och där mötte vi Isabelle , och där gick vi runt lite, och fikade tillslut :)
Sedan åkte jag hem trött som vanligt - ny tradition ?. Kollade på film (en till tradition?) och snart ska jag sova, för jag döör av trötthet. Jag är typ utbränd. Trött vareeenda dag.
Så imorn ska jag CHILLA. I mean it.
Sedan är man ju ledig på måndag  :DDDD


sov så vackert allihopa, god natt!
eller som på swahili: lala salama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela