yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

lite smärta mitt i allt

Publicerad 2008-01-29 17:11:52 i Raaandom

hej! ett litet kort inlägg så här innan veckans pianolektion!
Idag när vi skulle springa i Sätra (inomhushall för er icke löpare), så fick jag inte springa :(
Eller fick och fick, jag kunde inte...
Så jag fick sitta där på cykeln och kolla på alla som sprang, och förut har jag alltid tänkt ååh vad skönt med en vilodag eller ett annat pass. Men det var INTE kul asså!
Jag satt och tänkte exakt det här " det här suuuuuger", så om jag såg ond ut så bli inte rädda, haha.
Sedan blev jag misshandlad, nej jag skojja bara, jag fick massage av Petra som hjälper oss om vi har ont och så.
Jag dog. Det gjorde oooont. Och nu minns jag varför jag tänkte "jag ska aldrig mer bli stel eller nåt för att förtjäna den här massagen". Jag kan inte beskriva smärtan.
Hahah, men det var bra för mina ben, och hon är en tapper kvinna som kan sånt där,
ibland tänker jag att jag vill bli en sån sen efter min löpar karriär! För att hjälpa idrottande barn :P

Aja, idag ska jag (tvinga mig själv öva på pianoläxan) kolla på friidrott särskilt han den där Humprey som hoppar jättehögt, och sen ska jag kolla på Gossip Girl på femman.
Sen ska jag försöka sova tidigt, haha mamma sa igår att jag behövde det. Det gör jag.
SEDAN HAR JAG SOVMORGON PÅ TORSDAG!!! YIIIIIIPIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!


och imorgon ska jag se Lykke Li i Bengans med Akiine.

cyaaa,        ! XD

Kommentarer

Postat av: Alexandra Palmqvist

Publicerad 2008-01-31 19:11:07

hejhejhej yolanda. Ja kag fick också sitta på cyckeln för några veckor sedan, vet hur det känns:(
Va kul att du ska se lykke li, little bit är ju jätte bra:)

Postat av: yolanda

Publicerad 2008-02-06 18:45:38

helloow! haha jag är lite seg på att svara (eller om man ens ska göra det ;P)
haha men jag säger bara "rock away now" hahahaXD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela