yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

klättrish

Publicerad 2008-01-17 19:20:43 i Raaandom

weei, nyss såg jag att självaste pacman lyckats kommentera på ett inlägg! haha nu blev jag glad :D
Har inte sett denna filur på evigheter!! (okej inte sen i måndags men ändå)

Aja, idag var vi och klättrade med löparna i Solna (istället för träning - wiho) och det var jätte kul!
Fast nu är jag lite "sore" i mina händer och jättetrött fast jag vet inte varför jag är trött.
Och jag hade matteprov idag och det gick bajs. Får se vad jag fick för betyg sen..
Och idag fick vi semlor till mellanmålet :D yay i love att gå på löp haha XD

Imorgon är det fredag och det betyder yolanda happy. Och just denna fredag är det öppet hus på löp
och på lördag öppet hus på rudbeck (vi får komp på måndag!!:D) ,
och min kära vän Isabelle ska jag haaänga med dessa dagar . yippeee XDD

gäääspis. jag måste drais. seeeeesis!

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2008-01-18 12:42:31

haha, men ja e inte helt hopplös på datorer heller XD ja saknar dej och ja vill också klättra, hur kul som helst jueee

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-01-18 21:44:29

Taack! :)
Värsta fin blogg du har skaffat!! Man blir pigg av den här gröna färgen!! Förresten, klättringen var as kul!! :D Sånt borde vi göra oftare ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela