yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

hej sa ett äpple

Publicerad 2008-01-26 20:45:37 i Raaandom

Idag var jag och tävla i DM i Sätra, jag sprang 400m och persa med några hundradelar - weeei! haha XD
Jag kom trea (egentligen fyra om sanna hade räknats) men grejjen var att dom som gav priser trodde jag kom tvåa, så jag fick ta emot fannys pris- moahha. But it didn't last for long, vi bytte sen ;P
Seen åkte jag heem (ni vet 1,5 tim home därifrån) och fick en liten mentalguidekurs av fanny x).
Och nu är jag trööööööt, som vanligt, och jag vill sova. haha klockan är inte ens nio.
Men nej jag ska inte sova, jag ska...göra nåt :S
Sånna här löparhelger som uppstår ibland är lite halvtråkiga mittemellan eftersom man tar det lungt mellan tävlingarna, och jag blir alltid sömnig efteråt. haha.
åh, det här inlägget blev bara konstigt & mobbat.
jag vill ringa emma o prata höhö. eller egentligen vill jag sova...

hahaah akiine börjar spela "hej sa ett äpple" låten på piano i bakgrunden XD

"hej sa äpple mitt efternamn är mos, hej sa ett vinbär då heter jag väl jos,
vi samlar dom alla i en korg"
 hahahahahaahah hon tvingar mig sjunga med!

cya, imorn väntar 1500m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela