yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

freeeeedaaaag

Publicerad 2008-01-04 20:11:44 i Raaandom

Shohoo!
Argh dagarna går fortare och fortare!!!!
Nu har jag hunnit med att träna med Tureberg, och yeah alla var där!
Mini reunion
haha.
Sedan igår kom Linnea hit först! YAY! Det var jättekul, och vi hann dra runt  i stan o köpa en david hasselhoff tröja o träna, tills Julia kom :DDDDDD
Åh, det var så roligt, alla vi löpare tsm! haha.
Så vi hyrde film, köpte 100kg gott, och bara babblade på! Och denna gång sov vi över hos mig i Märsta byn!
Sedan sov vi 4tim o vaknade upp igen för Julia skulle till doktorn :(.
Så jag och Lelle åkte in till stan o "shoppade" och fikade :D
Men sen åkte hon också hem :(
Men vi ses snart igen!

Och imorgon väntar fika tajm med Alexandra och Sofia ;D, plus gäster på kvällen (vuxna dåra),
och sedan på söndag ska Pacman :DDDDD, Lina o jag o Denise hänga tror jag.
Och sen är lovet slut:( Och jag har 100 läxor att göra!! aaargh.
Aja, jag får komma på nåt, hey labben är inte för inlämning förns på fredag!

nu måste jag dushis, för jag och Akiine var ute o sprang HAHA jag fick lära henne löpskolning! hahahah
det var ganska svårt faktist, men roligt! haha :D
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela