yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

..........

Publicerad 2008-01-12 15:31:23 i Raaandom

shuuee people!
igår var det najsit, för Isabelle och Em kom hit :D
Haha, länge sen vi alla tre var , och vi kollade på en liten rolig film, som jag inte tänker nämna men för det är lite akwaard haha eller mobbat kanske , ja, huvudrolls innehavaren var iaf cute. HAHA.
Och jag åt inte godis igår - wow! typ årets händelse haha.

Ja, idag tänkte jag ha en lika trevlig dag, men allt blir inte som man tänker sig.
Att familjen alltid ska komma upp med grejjer - ja. jag tänkte skriva sånt är livet, men så vill inte jag att mitt liv ska vara.

Aja, imorn ska jag iaf tävla och springa 400m på Scandic Indoor Games!
Första gången inomhus, vi får väl se hur det går!
Här är en låt som jag alltid lyssnade på när jag praoade in a special store, jag har nämnt det tidigare, och det kan ni läsa i nåt inlägg från maj 2007. Sök på videon på youtube, den är ganska rolig.


nu måste jag draa!!bye

Kommentarer

Postat av: Mary

Publicerad 2008-01-15 00:48:07

tjosvjej.
vi ägde ju på 400 m yolanda ! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela